昨天晚上很不舒服窩在沙發上唉唉叫
我說do u heart me?(似乎我的智商會在不舒服的時候一起變低...)
mr.rd說i heart u
我說why
mr.rd說coz u put up with e
我說so when u win ur nobel prize u gonna thank ur gf first?
mr.rd說hopefully by the time i have my 1st nobel u will be my wife
嗯...
我哪知道啊?
不過我已經凹到一個鏡頭了
挖哈哈哈哈
arrow
arrow
    全站熱搜

    eleanita 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()